ToneXpress.com

        DI TONEXPRESS.COM TERDAPAT 2 PELAN

            1.PELAN PEMASARAN TONEEXCEL

 

 

Bila anda perkenalkan (sponsor) orang, orang itu akan membeli KAD SIM Tone Excel – WOW. Apabila anda mendaftar mereka secara terus atas tajaan anda, maka anda dapat Insentif RM20.00. Seterusnya, setiap kali beliau Top Up KAD SIM tersebut anda akan dapat komisyen tak kiralah di mana mereka beli Top UP itu.

Inilah yang best, kerja sekali tetapi pendapatan berulang kali selagi mereka Top Up. Berikut adalah jumlah komisyen yang akan anda terima:

1. Pendapatan Insentif BONUS RUJUKAN


Jika anda sponsor seramai 10 orang dibawah tajaan anda di L1 (level pertama) dalam sebulan, maka anda layak menerima insentif ini pada kadar RM20.00 seorang iaitu sebanyak:

RM20.00 x 10 orang = RM200.00

RM200.00 sebulan!!

 

pelan

 

2. Pendapatan Insentif KOMISYEN TOP UP

A. Tahap I : Jumlah Top Up peribadi bulanan anda RM20.00-RM59.99

pelan1

Setiap level adalah infiniti, ini bermakna anda boleh sponsor seberapa ramai yang anda mahu pada mana-mana level.

Contohnya:

Jika anda sponsor seramai 10 orang di L1 (level pertama), maka setiap bulan sekiranya mereka Top UP minimum iaitu RM30.00, maka anda akan dapat:

RM30.00 x 6% x 10 orang = RM18.00

Sekiranya 10 orang sahabat anda tadi sponsor 10 sahaja, maka di L2 (level kedua) anda sudah ada 100 orang, sekiranya mereka Top UP sebanyak RM30.00 setiap bulan, maka anda akan mendapat komisyen sebanyak:

RM30.00 x 3% x 100 orang = RM90.00

Sekiranya 100 orang tadi sponsor 10 sahaja setiap seorang, maka di L3 (level tiga) anda sudah ada 1000 orang, maka komisyen anda setiap bulan jika mereka Top UP sebanyak RM30 adalah:

RM30.00 x 11% x 1000 orang = RM3,300.00

Maka jumlah keseluruhan komisyen yang akan anda perolehi adalah:

RM18.00 + RM90.00 + RM3,300.00 = RM3,408.00

                                             RM 3,408.00 sebulan!!


B. Tahap II : Jumlah Top Up peribadi bulanan anda melebihi RM60.00

pelan2

Contohnya:

Jika anda sponsor seramai 10 orang di L1 (level pertama), maka setiap bulan sekiranya mereka Top UP minimum iaitu RM60.00, maka anda akan dapat:

RM60.00 x 10% x 10 orang = RM60.00

Sekiranya 10 orang sahabat anda tadi sponsor 10 sahaja, maka di L2 (level kedua) anda sudah ada 100 orang, sekiranya mereka Top UP sebanyak RM30.00 setiap bulan, maka anda akan mendapat komisyen sebanyak:

RM60.00 x 3% x 100 orang = RM180.00

Sekiranya 100 orang tadi sponsor 10 sahaja setiap seorang, maka di L3 (level tiga) anda sudah ada 1000 orang, maka komisyen anda setiap bulan jika mereka Top UP sebanyak RM60 adalah:

RM60.00 x 13% x 1000 orang = RM7,800.00

Maka jumlah keseluruhan komisyen yang akan anda perolehi adalah:

RM60.00 + RM180.00 + RM7,800.00 = RM8,040.00

 

RM 8,040.00 sebulan!!

Itu hanya contoh jika masing-masing sponsor 10 orang sahaja dan Top UP minima RM30 dan RM60. Saya yakin dengan program sekecil ini dengan mudah anda boleh melakukan lebih dari itu.

 

3. BONUS TAHUNAN (DIKIRA SETIAP BULAN)

  • Jika kita rujuk/sponsor 1 ahli baru direct di bawah kita dalam masa sebulan – kita akan dapat 5% daripada Komisyen Topup kita.
  • Jika 2 orang – dapat 10%
  • Jika 5 orang – dapat 15%
  • Jika 10 orang – dapat 20%
  Huuu... dapat extra bonus... saper nak bagi.

 

PEMBAYARAN BONUS DAN KOMISEN

Bayaran insentif Bonus Rujukan (Laluan Pantas / Fast Track) akan dilakukan 2 kali sebulan iaitu setiap 2 minggu, mereka yang mendaftar pada 1hb hingga 15hb (tarikh tutup adalah 15hb) bayaran akan dikreditkan pada 30hb / 31hb. Mana kala pendaftaran pada 16hb hingga hujung bulan (tarikh tutup hujung bulan) bayaran bonus ini akan dikreditkan pada 11hb bulan berikutnya.

Bagi bayaran insentif Komisyen Top Up pula, bayaran komisyen akan dilakukan pada setiap 21 haribulan terus ke akaun bank anda dengan syarat bayaran minima RM30.00

Kelebihan seterusnya, downline anda tidak perlu bersusah payah mencari anda untuk Top UP, mereka boleh Top UP di mana-mana saluran Top Up dan anda tetap dapat komisyennya.

Maintain bulanan Top Up minima hanya RM20.00 setiap bulan, tak semestinya sekaligus, boleh Top UP sedikit demi sedikit asalkan jumlah sebulan mencapai minima RM20.00 jika tidak layak untuk mendapat bonus pada bulan tersebut.

Jika tak maintain beli Top Up RM20.00 sebulan akaun anda tidak akan mati, cuma tak layaklah dapat komisyen untuk bulan itu. Tapi ini tak jadi masalah, kerana kebanyakan daripada pengguna prepaid menggunakan prepaid lebih daripada tu setiap bulan.

Untuk memudahkan anda faham cara menjana income besar dengan Toneexcel sila tengok video kat bawah ni

Nota: Penerangan pelan pemasaran dalam video ini mungkin sedikit berbeza dari pelan pemasaran terkini kerana ianya telah dirakamkan lebih awal dimana pelan pemasaran Tone Excel telah dikemaskini beberapa kali.Harga simkad bermula April 2014 ialah RM90.

 

2.PELAN PENAJAAN TONEXPRESS.COM

Di ToneXpress.com juga ada peluang untuk menjana pendapatan sampingan jadi tak ada lah buat kerja promosi sia-sia. Di ToneXpress.com pelan penajaan yang digunakan ialah jenis pass up. Mesti ada yang kata eh sama dengan Toneplus ke? Memang pelan dia sama tapi di ToneXpress.com prospek kita tak perlu join Toneexcel dulu baru dikira sebagai downline cukup sekadar membayar RM10 sebagai yuran ( sekali bayar sahaja). Downline ni juga kita harap akan menyertai Toneexcel bila mereka dah bersedia dengan modal yang cukup hasil dari menaja di ToneXpress.com.

Biasanya bila membuat penajaan antara alasan utama prospek bagi ialah TIADA MODAL DAN TAK PANDAI CERITA. Dengan adanya pelan tambahan ni kita akan lebih mudah membuat penajaan kerana modal cuma RM10. Dengan modal sekecil ini rasanya tiada lagi yang akan bagi alasan TIADA MODAL. Dengan adanya website promosi ni juga lebih mudah untuk menerangkan bisnes Toneexcel kepada prospek-prospek.

Jadi macam manakah pelan pass up ni dapat menarik prospek-prospek untuk mendaftar di ToneXpress.com? Apakah kelebihannya? 

SISTEM PASS UP 

Pantas dan Lumayan! 

Sistem otomatik ‘Auto Network’ ini memerlukan anda menaja
4 tajaan baru sahaja.

Dalam sistem Pass Up ni tajaan VIP ke-2 dan ke-4 akan di berikan kepada Penaja anda. Tajaan VIP pertama, ke-3, ke-5 dan seterusnya semua anda yang dapat. Bonus tajaan kedua dan keempat juga akan diberikan kepada Penaja sebagai Bonus Pass up. Pasti ada yang berkata macam ni rugilah sebab dah penat-penat cari prospek akhirnya tajaan VIP dan bonus menaja Penaja atas yang dapat.

Jangan mudah rasa kecewa dan lemah semangat sebab perkara yang sama akan berlaku pada semua tajaan-tajaan dibawah anda. Mereka juga akan PASS UP tajaan ke-2 dan ke-4 mereka kepada anda termasuk bonus tajaan untuk tajaan ke-2 dan ke-4 mereka tu. Jadi anda cuma hilang  2 tajaan VIP termasuk bonus sahaja tapi anda akan dapat ahli VIP dan bonus tajaan PASS UP lebih ramai lagi dan ianya berterusan hingga infiniti. Inilah kelebihan sistem Pass up yang ramai orang tak nampak. Kerja sekali tapi dapat tajaan PERCUMA dan bonus tajaan pass up sampai bila-bila selagi tajaan bawah kita bergerak.

Berapa pula bonus jika berjaya menaja? Jika berjaya menaja ahli berbayar atau yang Upgrade VIP penaja akan dibayar bonus menaja RM10 setiap tajaan VIP. Inilah peluang terbaik pada mereka yg belum cukup modal untuk menyertai Toneexcel, buat penajaan di ToneXpress.com kumpul modal baru dapatkan simkad Toneexcel.

Sekarang mari kita kira potensi pendapatan jika setiap orang hanya mampu menaja 4 orang SAHAJA di ToneXpress.com.

Cuba kita fahami dengan cara mudah bagaimana 4 orang mampu menjana pendapatan lumayan kepada anda melalui sistem "PASS UP".

 

Bagaimana ?
Kuasa 4 orang
Setelah menjadi ahli, katakan setiap dari kita semua hanya dapatkan 
4 pengguna baru dalam 1 minggu.

dan duplikasi berlaku seperti berikut:


Minggu 1
Katakan anda dapat 4 tajaan VIP. 
Sistem akan Pass Up  2 Tajaan ( Tajaan VIP ke-2 dan ke-4) anda kepada Penaja atas anda. Anda cuma dapat 2 tajaan( tajaan Pertama dan ke-3).

Bonus Menaja : 2 Tajaan VIP x RM10 seorang = RM20 
Anda dah balik modal!! Modal penyertaan anda hanyalah RM10!!
Anda sekarang ada 2 tajaan VIP.

Minggu 2
2 Tajaan bawah anda juga menaja 4 tajaan VIP baru,
Sistem akan Pass upkan 2 tajaan 
dari setiap tajaan bawah anda dari minggu pertama anda menjadikan anda mendapat 4 tajaan Pass up termasuk bonus pass up untuk 4 tajaan VIP baru tu.

Bonus tajaan Pass up : 4 tajaan Pass up x RM10 seorang = RM40
Anda sekarang ada 6 tajaan VIP ( 2 dari tajaan minggu pertama dan 4 tajaan Pass up)


Minggu 3
4 tajaan Pass up pada minggu kedua juga menaja 4 tajaan VIP setiap seorang, 
Sistem akan Pass upkan 2 tajaan VIP setiap orang kepada anda menjadikan anda mendapat 8 tajaan Pass up termasuk bonus pass up dari 8 tajaan baru tu.

Bonus Tajaan Pass up : 8 Tajaan Pass up x RM10 seorang = RM80
Anda sekarang ada 14 tajaan semuanya (6 tajaan minggu ke-2 + 8 tajaan pass up minggu ke-3)


Minggu 4  (1 Bulan)
8 tajaan Pass up minggu ke-3 juga menaja 4 tajaan VIP setiap seorang, 
Sistem akan Pass upkan 
2 tajaan dari setiap orang kepada anda
menjadikan anda mendapat 16 tajaan Pass up termasuk bonus pass up untuk 16 tajaan baru tu.

Bonus tajaan Pass up : 16 tajaan Pass up x RM10 seorang = RM160
Anda sekarang ada 30 tajaan (14 tajaan dari minggu ke-3 dan 16 tajaan pass up minggu ke-4)

Minggu 5
16 tajaan Pass up pada minggu ke-4 juga akan menaja 4 tajaan baru, 
Sistem akan Pass upkan 2 tajaan setiap seorang kepada anda termasuk bonus Pass up untuk 2 tajaan tersebut kepada anda
menjadikan anda mendapat 32 tajaan Pass up termasuk bonus pass up untuk 32 tajaan  baru tu.

Bonus tajaan Pass up : 32 tajaan pass up x RM10 seorang = RM320

Anda sekarang ada 62 tajaan ( 30 tajaan minggu ke-4 + 32 tajaan Pass up minggu ke-5)

 

Kita lompat sedikit ke minggu ke 8 iaitu bulan ke 2…


Minggu 8
128 tajaan pass up pada minggu sebelumnya juga menaja 4 tajaan baru, 
Sistem akan Pass upkan 2 tajaan baru kepada anda
menjadikan anda mendapat tajaan baru 256 orang termasuk bonus pass up 256 tajaan baru tu.

Bonus tajaan Pass up : 256 tajaan Pass up x RM10 seorang = RM2560

Sekarang di tambah dengan jumlah tajaan sedia ada minggu sebelumnya 254 orang jumlah tajaan di bawah anda sekarang ialah 510 orang. Nampak tak kelebihan sistem Pass up? Anda hanya menaja 4 orang saja pada minggu pertama tapi dengan adanya sistem Pass up selepas minggu ke-8 anda dah ada 510 tajaan. Jumlah bonus menaja dan bonus pass up sehingga minggu ke-8 ialah RM5100!!!

Modal permulaan hanya RM10 selepas 8 minggu dapat RM5100!! 

Dan bonus pass up ini akan berterusan hingga infiniti selagi tajaan dibawah kita menaja. Inilah orang kata kerja sekali kutip hasil sampai bila-bila. Jadi apa tunggu lagi..cepat daftar dan pada masa yang sama anda dah mula bina rangkaian untuk perniagaan Toneexcel anda.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ToneXpress.com © 2017